Петък, Септември 22, 2017

 Сервиз 

 Качественото сервизно обслужване и поддръжката на предлаганата апаратура са винаги в центъра на вниманието на фирма Инфомед.

Фирмата разполага с модерна сервизна база, персонален служебен автомобилен парк и поддържа непрекъсната наличност от оригинални резервни части.

Всяка година качеството на работа на сервиза на Инфомед се подлага на проверка и оторизация от централата на Olympus в гр. Хамбург, Германия. Тези проверки целят спазването на стандартите на Olympus за Европа!

Сервизните специалисти от Инфомед посещават периодично специализирани курсове в европейските централи на фирмите ALOKA, OLYMPUS, MITSUBISHI ELECTRIC и са сертифицирани от тях.

Безспорна сигурност и улеснение за нашите клиенти са предлаганите договори за извънгаранционно сервизно обслужване и предоставянето на оборотни апарати с оглед продължаване диагностиката в здравното заведение за времетраенето на ремонта.


НОВ ТИП 
АБОНАМЕНТНИ СЕРВИЗНИ ДОГОВОРИ (АСД) НА ИНФОМЕД ЕООД

Във връзка със стремежа си да подобрява работата с клиентите съобразно новите условия и изисквания на пазара, фирма Инфомед предлага нови форми на сервизни договори, целящи свеждането до минимум неудобствата за потребителя. Предлагат се три типа договори за сервизно обслужване: 

  • 1 годишна профилактика;
  • Покрива разходите за труд при ремонт в България;
  • Вложените в ремонти резервни части се заплащат допълнително;
  • Разходите за основни ремонти в чужбина се заплащат допълнително;
  • Регламентирани време за реакция и продължителност на ремонта;
  • Обслужване с приоритет пред клиники без АСД;
  • По възможност предоставяне на апарат под наем на база календарен ден за времето на ремонта.
  • 2 годишни профилактики;
  • Покрива всички разходи за труд и резервни части при ремонт в България;
  • Разходите за основни ремонти в чужбина се заплащат допълнително;
  • Регламентирани време за реакция и продължителност на ремонта;
  • Опростена административна процедура по организация на ремонта;
  • Обслужване с приоритет пред сключилите „Ограничен” АСД и клиники без АСД;
  • По възможност предоставяне на апарат под наем на база календарен ден за времето на ремонта. 
  • 3 годишни профилактики;
  • Покрива всички разходи за труд и резервни части за ремонти в България;
  • Покрива всички разходи за един основен ремонт на всеки от апаратите включени в договора в сервизния център на Олимпус за Европа- важи само за апаратура не по-стара от 2 години;
  • Регламентирани време за реакция и продължителност на ремонта;
  • Максимално опростена административна процедура по организация на ремонта;
  • Обслужване с приоритет пред останалите видове АСД и клиники без АСД;
  • Предоставяне на апарат под наем на база календарен ден за времето на ремонта

ДОГОВОР ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ОБОРОТЕН АПАРАТ ПО ВРЕМЕ НА РЕМОНТ

За да гарантира непрекъснатост в работата на своите клиенти Инфомед предлага услугата “предоставяне на оборотен апарат” за времето на ремонтите. Клиентът може да ползва услугата, независимо дали апаратурата е в гаранция и дали има сключен сервизен договор. И тук се предлагат две схеми за даване на оборотен апарат:

В случай на интерес, моля обърнете се към нашите сервизни инженери за повече подробности и за оферта. Възможни са количествени отстъпки. Възползвайте се и от офертите за надграждане или замяна на ригидни ендоскопи на OLYMPUS!

Вход за потребители

Регистрация

Регистрация * * Задължително поле

Името, което въведохте е невалидно.
Моля въведете валидно потребителско име. Без интервали, най-малко 2 символа и не трябва да съдържа следните символи: \ " ' % ; ( ) &
Парола е невалиден.
Паролите които въведохте не съвпадат. Моля, въведете желаната от вас парола в полето за паролата и потвърдете, като го въведете паролата в полето повтори паролата
Невалиден е-мейл адрес
Е-мейл адресите, които въведохте не съвпадат. Моля, въведете желаният от вас е-мейл в полето за е-мейл и потвърдете, като го въведете е-мейл адреса в полето повтори е-мейл адрес